13 Ocak 2014 Pazartesi

SENSORY TUB - DUYUSAL HAVUZ

 Sensory Tub (Duyusal Havuz) çalışması aslında çok uzun zamandan beri düşündüğüm ama yapamadığım aktivitelerden biriydi. Montessori felsefesine göre çocukların duyusal gelişmesi çok büyük bir önem taşır. Sensory Tub tam olarak Montessori aktivitesi olarak sayılmasa da çocuklarımızın duyu gelişimi açısından çok büyük önem taşımaktadır. Bu çalışma yabancı sitelerde çok sık karşımıza çıkar..
Ben deniz kenarından bir torba kumu babamıza eve getirterek işe başladım. Gurur eve gelmeden ben duyusal havuzumuzu hazırladım. Gurur aslında bu çalışma için geç kaldı ama ben  yinede bilsin görsün istedim. Hatta sık sık da yapmayı düşünüyorum. Biz kar teması yaptık ve Gurur çok keyifli oynadı. Ama aldığım kar spreyleri umduğum performansı vermedi. İçinde çok az vardı ve sıkarken aynı anda sallamak gerekiyordu.
İki gece doya doya oynadı Gurur..Hatta sonra amacını aştı ve biz kar yağışını durdurduk, kumdan araba yolu yaptık ama dokunarak birşeyleri keşfetmek her zaman ki gibi daha cazipti.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder