2 Ocak 2014 Perşembe

4 YAŞ...

Şükürler Olsun ki 4 yaşımızı da doldurduk.Tabiy ki haftalar öncesi başladım düşünmeye neler hazırlayacağım konusunda..Son ana kadar da düşündüm...))) (Çünkü hazırladığım tüm hediyelikleri, bannerları, cup cake daha aklımıza gelecek birçok şeyi doğum günü sabahı hazırladım ve öğlene kadar yetiştirdim çok şükür)
Daha okul yıllarımdan beri böyleyim. Sınava başvurulacak, evraklar hazırlanacak son gün koştura koştura. Seyahate gidilecek bavul hazırlanacak son gün...4 senedir Gurur'un doğum günü için de böyle.Hazırlıklar son anda. Geçen sene hiç değilse gece yapmıştım daha rahattım. Ama bu sefer son gün son saat gerçekten. Neyse ki oldu yetişti sorun yok.
Doğum Gününü sadece kreşte kutlama kararı aldım bu sene. Çünkü arkadaşları orda, öğretmenleri orda, en fazla kreşte vakit geçiriyor. En fazla vakit geçirdiği yerde bizde birlikte olalım dedik.Bu sene ki temamız Şimşek Mc Queen di. Yaş pastamızın siparişini verdik, tabaklarımızı, bardaklarımızı,çatalımızı, peçetelerimizi ve cup cake standını aldık. Sağolsun Akın Kids Academy çok güzel parti odalarını hazırlamışlar. Bizde pastamızı, hediyeliklerimizi aldık gittik.
Öğretmenleri, arkadaşları, şarkılar, danslar çok keyifli geçti doğum günümüz. Birde fotoğrafçı bir arkadaş götürmüştüm o yüzden fotoğraf çekmek gibi bir sıkıntımız da olmadı. Sağolsun bize güzel bir fotoğraf arşivi yaptı.Hediyelerini çok beğendi. 3 katlı araba yolu ve golcü timsah aldık. Tabiy ki okul partimize Alya mız ve güzel annesi Özlem de geldi. Partimizi şenlendirdiler...











Konfeti patlattık.


Sevgili Özlem ve kızı Alya ...












 Artık 4 yaşında olduk, çok mutlu her fırsatta anne ben 4 yaşındayım demi diye soruyor..Sağlıkla huzurla nice doğum günlerin  olsun Sevgili Oğlum....Seni çok seviyoruz....

1 yorum:

  1. Berna cım, Gurur un doğum gününü en içten duygularımla kutluyorum,sağlıklı mutlu başarılı ve sevdikleriyle geçireceği uzuuun bir ömür diliyorum :)
    Doğum günü çok güzel geçmiş, fotoğrafların herbiri neşe saçıyor, hazırlıklarınız da süpermiş :)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil