8 Kasım 2013 Cuma

AKIN KİDS ACADEMY GÜNLÜĞÜ


Akın Kids Academy çocuklar ile birlikte yapmış oldukları aktivitelerin ve etkinliklerin resimlerini gün içerisinde Facebook ortamında paylaşıyorlar..Bu benimde eminim diğer velilerin de çok hoşuna gidiyordur. Çünkü şahsen ben çok merak ediyorum..Neler yaptığını, aktivite yaparken, yemek yerken yüz ifadesini..Çünkü çocuğun yüz ifadesi ve mimikleri mutlu mu mutsuz mu olduğunu belli ediyor.Bizim oğlan mutlu onu biliyorum. Çünkü hiçbir resminde huzursuz ve mutsuz bir yüz ifadesi görmedim. Bende yapılan etkinlikleri okulun paylaştığı kadarı ile paylaşıp, hemde oğluma anı olarak kalsın, neler yaptığını bilsin istiyorum. Bugün paylaşacağım etkinlikler şimdiye kadar yapılanlardan karışık olacak ama bundan sonra inşaallah haftalık olarak paylaşmak düşüncesindeyim.



 Büyüteçle yaprak incelenmesi ve boya çalışmaları....




Havasız ortamda ateş yanmaz ...

Oy kullanıp başkan seçiyorlar...


Patates Baskı Boyama....

Satranç Dersi...

Sağlıklı ve sağlıksız yiyecekler...


Ekmek yapımı..Akşam eve gelirken mis kokulu sıcacık ekmeklerimiz de geldi..

10 Kasım Ata'yı Anma...
Okulda yapılan ve eve gelen aşure..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder