13 Kasım 2013 Çarşamba

BİRAZ PİŞMANLIK...BİRAZ HÜZÜN....


 Dün akşam Gurur kreşten geldi, tabi babamız gelicek eve ben hemen mutfağa yemek yapma telaşında..Bir yandan Gurur ne yaptın okulda diye soruyorum..Elimde soğan, soğanın etkisiyle gözlerde yaş bende bir telaş..Gurur anne oyun oynayalım mı diyor..Eli soğanlı anne oğlum bak baban gelecek yemek yapayım diyor..Gurur beklentisini karşılayamamış bir şekilde kendi kendine oyun oynuyor.Arada bir oyuna katılmaya çalışıyorum ama salata yapılması gerekiyor falan filan derken bi elimde bıçak, bi elimde domates soğan başlıyorum kendimi yerden yere vurmaya...
Aferin sana Berna sen devam et yemek yapmaya, temizlik yapmaya, Gurur da oynasın kendi başına..Böyle mi söz vermiştin kendine..Hani hiçbirşey önemli değildi, ne yemek ne temizlik, oğlunun sana ihtiyacı olduğu her anda yanında olacaktın. İhtiyacı var işte sana okuldan gelmiş çocuk, seni özlemiş, seninle vakit geçirmek istiyor, özledim seni diyor.Öğrendiklerini paylaşmak istiyor.
Affet beni ne kadar mükemmel olmaya çalışsam da biliyorum ki bende mükemmel bir anne değilim. Ama Anneyim... her zaman her yerde her koşulda, tüm sıfatlarımın önüne geçen,  kendime verilmiş en güzel en anlam...Annelik....
Görüyorum büyüyorsun gözlerimin önünde..Ve ben bu günleri geriye getiremeyeceğim...Artık bir genç delikanlı olup, arkadaşların olduğunda yada yanımızdan ayrılıp kendi hayatını kurduğunda ne kadar bol vaktim olacak yemek yapmak için.Biliyorum işte o zaman çok üzülecem...Keşke aç kalsaydım ama seninle doya doya oynasaydım, saatlerce konuşsaydım, diyeceğim...
Halbuki kayat ne kadar kısa, yıllar ne kadar çabuk geçiyor.ne zaman büyüdü 2 kilo 700 gr lık bebek de benimle sohbet ediyor artık...Gün gelicek saçını okşamak için uzandığımda -yapma anne dur - diyeceksin...
 Saçını dilediğimce okşayıp, her yerini ısırdığım, seninle çocuk gibi oynadığım günler çok geride kalacak....
Büyüyeceksin ve beni de büyüteceksin....
Beraber büyüyelimmm.....Daha çok Şirinler Köyü yapalım...Tuvalet kağıdı rulolarımızı daha çok biriktirelim, yarış arabalarını daha çok yarıştıralım...Araba yarışı yaptığımız duvar iyice perişan oldu artık, boyası döküldü, çimentosu görünüyor (hiç önemli değil isterse yıkılsın, araba yarışına devam)...

 

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder