8 Temmuz 2013 Pazartesi

YAZ KEYFİ BAŞLADI....

Seviyorum bu şehri...Ama yaz mevsimi geldiğinde daha çok seviyorum. Aslında gönlümde yatan kışları daha büyük bir şehirde yaşayayım ama Temmuz ayı gelince Sinop'a geleyim ve iki-üç ay kalayım..Belki ilerde olur mu bilmem ama yazları burda olmak çok güzel. Gurur için bunu daha ayrı bir şans olarak görüyorum...Denize sıfır bir evimiz var. Karşımız alabildiğine Karadeniz. 3 tarafı denizlerle çevrili bir İlde her yerde denize girebiliyoruz, kumda oynayabiliyoruz. Hafta sonları bir plaj beğeniyoruz ve en geç 10 dakika içinde gidiyoruz denizimize giriyoruz. Artık deniz sezonumuzu açtık ve böyle keyifli bir hafta sonu geçirdik.
Cumartesi günü aslında denize gidip gitmemek konusunda kararsızdım.Esen aradı (İnci nin annesi) ne yapalım bugün diye..Bende bilmiyorum dedim ama aldık çocukları çıktık sokağa.Önce pastanede limonata dondurma keyfi.Sonra evimizin biraz ilerisinde bulunan çay bahçesine gittik çocuklarla.
Bu çay bahçesini çok seviyorum çünkü önünde küçük bir kumsal var.Gittiğim zaman Gurur'u soyuyorum ve atıyorum kuma. Denize giriyor, kumsalda oynuyor bende keyifle oturup çayımı kahvemi içiyorum..Yine aynısı yaptık çocukları attık kumsala oynadılar saatlerce. Denize girdiler, kumdan havuz açtılar arada bir kavga ettiler ama maksat D vitamini almaksa amacımıza ulaştık.




Pazar günümüz Gurur için bir ilk oldu. İlimizde bir tane aqua parklı havuz var. Aslında otel ama havuzunu dışarıya açıyorlar. Gurur doğduğu zamandan itibaren denizle iç içe olmasına rağmen hiç havuz deneyimi olmamıştı. Birde Aqua havuz olması Gurur'u eğlendirir diye düşündüm ve çıktık yola soluğu havuzda aldık. Ama Gurur için olayın en eğlenceli kısmı bizimle beraber 3 tane daha abi olmasıydı. Arkadaşların çocukları 10-13 yaş arası genel de bizimle takılmazlar ama aqua havuz olunca hepsi bizimle geldiler. Gurur bayıldı bu işe...İlk önce benle birlikte havuza girdi, tabiy ki çocuk havuzu olmadığı için çok tedirgin oldu...Ama akşama kadar müthiş eğlendi..Gurur efendi eğlendi ama ben.... akşama kadar peşinde koşmaktan, dur Gurur, düşeceksin Gurur, biraz otur Gurur demekten ve hiç oturamamaktan yoruldum ve akşama perişan oldum. Neyse ki akşamüstü babası geldi ve Gurur'u zor da olsa havuzdan çıkardık.
Gurur ilk defa eve dönüş yolunda arabada uyudu çok şaşırdım..Eve geldikten sonra yemek duş ve hopppp ailecek yemeğe. Çünkü evlilik yıldönümümüzdü..Çok fazla kutlama yada olağanüstü bir durum olmaz bizim evde böyle günlerde ama bir yemek yenir...
Böylelikle bir hafta sonunu da bol D Vitamini alarak geçirmiş olduk.....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder