15 Temmuz 2013 Pazartesi

YAZ KEYFİ DEVAM

Hafta içini Gurur okulda ben işte geçirdikten sonra, sıcak bir hafta sonu geçirdik yine...Cumartesi akşamı kayınvalimleri ve eşimin teyzesini iftara çağırdığımdan biraz telaşa vardı ama cuma akşamı Gurur yatınca yemeklerin çoğunu hallettim. Geri kalanlarıda Cumartesi sabah hallettim ve oğlumu aldığım gibi doğru denize. Denize girdi, kumda oynadı ve babası saat 4 gibi geldi onunla kaldı denizde. Bende diğer kalan işleri halletmek ve masayı hazırlamak için koşa koşa eve geldim.Keyifli bir akşam geçirdik, Gurur bey şımardı şımardı. tabi günü denizde geçirdiği için yatma vakti de geçtiği için epey bir mazlumlaştı ama yinede keyifliydi. Babaannesi koltuktan kalkerken ofladı pufladı ve belini yavaş yavaş doğrulttu. Bizim oğlan peşinden onu taklit etti. Gecenin bombasıydı. Sonrasında herkes oğlum babaannen nasıl kalktı bize bir göster dediler.Oğlumda her seferinde yaptı.
Pazar günü bizimdi..Keyifle kahvaltısını yaptı, öğleden sonra doldurduk arabanın arkasını yine denize gittik. Geçen seneye oranla denize girme konusunda biraz daha çekingen.Tam ısınamadı ama dün akşama doğru suyun içinden çıkmaz oldu. Geçen yaz kolluklarıyla suya atlamayı ve suyun üstünde kalmayı beceriyordu. Ama birkaç gitmeye daha alışacağına inanıyorum. Dünde müthiş yoruldu gündüz de uyumayınca akşama nerde uyuduğunu bilemedi.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder