5 Mart 2013 Salı

AKTİVİTE GRUBU



Blog sahibi olunca tabiy ki takip ettiğim ve imrendiğim çok fazla blog sahibi anneler var. En çok da büyük şehirde olan anneler.Çünkü çok fazla imkan ve olanak var. Özellikle oyun grupları..Çocuklarımız için güzel bir olanak fakat maalesef İlimizde böyle bir faaliyet yok. daha doğrusu küçük yaşda çocuklar için faaliyet yok. Tek faaliyet kreşe vermek ona da ben yanaşmıyorum.
İlimizde Eğlence Dünyası isimli tamda evimizin altında Çocuk Oyun Merkezi var. 2 katlı, alt katında jetonla çalışan oyuncakların olduğu, üst katında ise nezih döşenmiş bir oturma salonu var. Zaten sahibi de öğretmen bir arkadaş. Kendisi geçtiğimiz hafta sonu benim de aktivite grubu ısrarlarıma dayanamayarak Samsun İlinden getirdiği okul öncesi öğretmenleri ile bir aktivite grubu yapıldı. İlk kayıt yaptıran bizdik tabiy ki. Cumartesi geldiğinde Gurur'a anlattım öğretmenin geleceğini, birlikte aktivite yapacaklarını. Çünkü kreşe gitmediği için ilk deneyimi olacaktı bende merak içerisindeydim açıkcası.
Tüm hazırlıklarımızı yaptık ve merkeze gittik. Öğretmenler çocukları teker teker aldılar zaten bir izdiham da olmadı. Her zamanki  gibi velilere çok cazip gelmeyen yada hafta sonunu burda ziyan etmek istemediler. Elişi kağıtları ile bükerek karton üzerine çiçek yaptılar. Aslında Gurur için biraz zor bir aktiviteydi ama yinede o ortamda bulunsun istedim. Biz velilerle başka bir masada oturduk, çocuklar öğretmenler ile birlikte çiçeklerini yaptılar. Gurur iki dakikada bir anne bak diye bana seslense de, hadi oğlum bana sürpriz yap bitir dediğim için oturdu. Ama masadan en erken kalkan yine oydu. Dikkat süresi kısa.Ama büyüdükçe zamanın daha uzayacağı konusunda ümitliyim..)))
Gurur için de benim için de eğlenceliydi hatta haftaya tekrar olur diye düşündüm ama olmadı..Yine hevesim kursağımda evimizde faaliyetlere devam...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder