5 Mart 2013 Salı

NELER YAPTIK NELER...


Pazar sabahı Gurur Bowling Seti isteyerek uyandı. Nerden aklına geldi, nerden gördü bilmiyorum ama gerçekten istiyordu belli. Hem zaman geçsin hem de belki biraz aklı dağılır diye oyun hamurlarından bowling seti yapmaya çalıştık.Yaparken de oynarken de güzel eğlendik ama bowling seti almaktan kurtulamadık. Öğleden sonra gittik aldık Bowling Setimizi.
Play-Doh Dişçi Setimiz Ocak ayından beri kutusunda duruyordu. Doğum gününde Burcu Teyzesi almıştı ama ben kaldırmıştım daha sonra oynarız diye. Bu hafta sonu açtık dişçi setimizi..Aman Allahım iykide açmışız.Meğerse oğlumun içinde bir diş doktoru varmış da saklı duruyormuş, nasıl sevdi nasıl güzel vakit geçirdik...Diş kalıplarımızda dişleri yaptık, takdık sonra dişleri oyduk, dolgu yaptık, bazen fırçaladık, keyifli dakikalar geçirdik.

İnternetten indirdiğim noktaları birleştirme. Bikaçtane seçenek sundum Gurur cadı yı seçti.Eline keçeli kalem verdim birleştirdiği noktaları daha net görsün diye.ilk birakaç dakikası keyifle geçen noktaları birleştirme oyunumuzun sonuna doğru cıvıyan oğlum çizgileri kaydırınca başka bir zaman diğer noktaları birleştirme kağıtlarımız ortadan kaldırıldı.

  
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder