27 Şubat 2013 Çarşamba

BARDABAS KUTUMUZ...

Aslında Bardabas Aktivite Kutumuz geleli 15 gün oldu ama bu tembel anne maalesef fırsat bulupta yazamadı. Ve daha neler neler birikti. Bardabas Aktivite Kutusunu Nurturia Annelerinden bir arkadaş incelenebilir diye bilgi amaçlı yollamıştı. Açık konuşmak gerekirse daha önce böyle bir kutunun varlığından haberdar değildim, derinden inceleme çalışmalarım başladı. Nurturia annelerinden tavsiye eden de oldu ama biraz hazıra kaçmak olarak değerlendiren de.

Ben yine de Sinop da her zaman istediğim materyalleri bulamadığımdan, satılan mağazalar çok kısıtlı olduğundan bana iyi fikir gibi geldi.Hemen telefonla aradım konuyu daha detaylı öğrenebilmek için sağolsunlar arkadaşlar çok detaylı bilgiler verdiler. Bende konuyu anlamış oldum zaten. 6 aylık abone oldum. Her ayın farklı bir konusu var. En azından evde bulunsun elimin altında canımız sıkıldığında yapılabilecek hazır birşeyler bulunsun diye düşünerek almaya karar verdim. Sonra aklıma tabiy ki gönderilen malzemelerin kalitesi geldi. Çünkü kullanabilecek tüm malzemeleri kendileri kutu içerisinde gönderiyorlardı.İçinde boya da oluyor, hamur malzemeleri de.Bunların kalitesi hakkında telefonda çok detaylı bilgi verdiler sağolsunlar ama ben bunu kutumuzun elimize ulaşması ile daha çok anladım. Gerçekten ince düşünülmüş, tüm aktiviteler açıklanarak ayrı ayrı poşetlenmiş.Bizim gibi evde aktivite yapmayı sevenler için ideal. Kutusu da çok şirin bu arada.
Tabi Gurur bey gelir gelmez hemen herşeyi açıp dağıtıp incelemek istedi ama müsade etmedi kötü anne.Kutu itinalı bir şekilde oğlanın görmeyeceği bir yere kaldırıldı ve zaman zaman 2-3 aktivite alınarak yapıldı.
Bardabas ekibine bu itinalı çalışmaları için ve bizlerin işini bir nebze kolaylaştırdıkları için teşekkür ederim. Hevesle bekliyorum Mart ayı kutumuzu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder