22 Şubat 2013 Cuma

BÜYÜDÜK MÜ NE???


Uzun zaman oldu yazı yazamadım. Aslında herşeyi yazmak istiyorum bir sürü anı birikiyor ama iş güç yoğunluğu maalesef herşey planladığımız gibi olmuyor.
Sömestir tatilinde kardeşim Burcu geldi Gurur'u ziyarete. Kıymetlimdir benim. Hiç kıyamam.Gurur'da bi o kadar sever teyzesini.Tabiy ki çok mutlu oldu gelince.Bende bir 3 gün rapor aldım, hava da çok güzeldi hergün parkta gezdik dolaştık eğlendik. Bu arada birde halası geldi İstanbul'dan Tülay Halası..Bu zamana kadar pek sıcak değildi ilişkileri ama bu sefer geldiğinde başkaydı.Gurur çok mutlu oldu tabi Gurur mutlu olunca halası da çok mutlu oldu. keyifli günler geçirdik hep beraber.
Ama benim özellikle yazı konum bunlar değil. 3 günden beri farklı birşey yapıyor benim oğlum ve akşam uyku saati gelince kendi yatağına yatıyor ve ben hikayesini okurken uyuyor. Peki biz nasıl geldik bu sürece. Zaten bir yaşından sonra çok fazla uyku sorunumuz olmadı hep akşamları erken uyutmaya alıştırdım. en geç akşam 09:00 oldu mu saat uykuya geçeriz. Fakat bebekliğinden beri hep ayağımda sallardım uyuyunca yerini yatırırdım. Bana pek bir zorluğu yoktu saatlerce uğraştırmazdı beni ama uyuduktan sonra yatırırken kendi rahatsız olurdu. Birde çocuğun kendi yatağında uykuya geçmesi kadar rahat birşey olur mu?
Bende bundan yola çıkarak 2 haftadır ön hazırlıkları yapıyorum. Meraklı Minik dergimizin bu ayki sayısında gece uykusu konu alındığından dergimizi sık sık okuyarak başladık bu işe. Dergide ki çocuk bak oğlum kendi yatmış yatağına, annesi hikaye okuyor ve uyuyor gibi konuşmalarımız sık sık yapılmaya başladı evde artık. Sohbetlerimiz de ara ara gece kendi yatağında yatması üzerinde oldu. ve artık bu kadar konuşmadan ve Meraklı Minik dergimizi ezberledikten sonra 3 gün önce yani 19 Şubat 2013 gecesi uyumaya hazırlanırken
-Oğlum bu gece yatağında kendin yatsan bende sana Dinozor Sopi'yi okusam hem yatırırken uyanıyorsun rahatsız oluyorsun nasıl olur?
-Gurur'dan hiç ses yok
Odamıza geldiğimizde tekrar aynı soru sessizce çünkü fazla tepki almak istemiyorum hazır değilse başka akşam diye aklımdan geçirirken Gurur'dan bir ses
-Tamam ama üzerime Callio ört.
Bende bir telaş tabi oğlum örterim sende güzel güzel uyursun derken yatırdım oğlumu, hikayesini okurken beklediğimden daha kısa bir sürede uyudu. Hiç sorun çıkarmadı demek ki konuşmak ve çocuğu hazırlamak gerçekten önemli.
Derken ben her akşam korkuyla uyumaya giderken oğlum 3 gecedir sorunsuz uyuyor kendi yatağında. Tabi keyifle her ay takip ettiğimiz Meraklı Minik dergimizin de payı büyük burda.
Hala gözümde küçücük bir bebek, ne dokunmaya kıyabiliyorum ne öpmeye  ama büyüdü galiba benim oğlum.....)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder