22 Ocak 2013 Salı

SAYILARI TANIYORUZ..




Evdeki aktivitelerimzi yaparken bir program çıkarmıştım o programı takip etmeye çalışıyorduk. Fakat baktım ki Gurur'un bazı konularda eksiklikleri var. Sayıları sayabiliyor hatta 10 dan geriye doğru da sayabiliyor ama tanımakta sıkıntı var.1,2,3,4,5 tamam ama sonrası karışıyor yani uyduruyor. Geçtiğimiz hafta sonu başladık çalışmaya. Önce kardan adam vardı internetten indirmiştim şablonu. hatta şablondan 2 tane çıkardım bir tanesinin sayılarını kestim.kestiğimiz rakamları ilkin bir torbaya koyduk ama torbadan çıkarmak zor oldu biraz Gurur için sonra kaseye koyduk rakamları. Kardam adamın baş kımını parmak boyası ile boyadık. Ben Gurur'a biraz yardımcı oldum çizginin dışına taşmasın diye ama eskiye göre daha iyi boyuyor taşırmadan. kaseden sayları çekiyoruz hangi rakam çıktıysa gurur resimden o rakamı buluyor, rakamı tekrar ediyor ve yapıştırıcı sürüyor ve pamuk yapıştırıyor. Gurur bu tür aktivitelerde 20. dk dan sonra sıkılır ama bitirene kadar hiç sıkılmadı.Ama sonuç çok güzeldi hemen buzdolabına babaya göstermek için asıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder