3 Ocak 2013 Perşembe

3 YAŞINDA KOCAMAN ADAM....

Veeeee nihayet oğlumun doğum günü yazısını yazıyorum... Kötü anne insan bi fırsat bulup da yazmaz mı? olmuyor işte işlerin aşırı yoğunluğu olmayınca olmadı...
Gelelim büyük güne...
23 Aralık 2012 Pazar
 Bu sene Gurur'un doğum gününü evimizin yan tarafında bulunan ve İlimizdeki tek çocuk eğlence merkezi Eğlence Dünyasında yapmaya karar verdik. Çünkü fazla misafirimiz vardı ve orası tam çocuklar için dizayn edilmiş bir yer olduğundan daha rahat edeceğimi düşündüm.
Son güne kadar fazla bir telaşım yoktu ama son gün ve son gece tam 24 saati koşturarak geçirdim dersem yeri var.Cumartesi gecesi sabaha kadar oturdum ve şekerlemeleri hediyelikleri hazırladım.
Neler yaptım sırasıyla yazayım...
1- Bonibon şekerlerden aldım yaklaşık 15 kutu falan.Ayrıca top çikolatalar, şekerlemeler, çerezler v.s
2-Kurdelelar, kuplar, süslemek için küçük biblolar

3-Benim kendi hazırladığım etiket ve stickerlar...
4-Küçük boy jelatinlerin içine bonibon şekerlerden koydum, kurdela ile bağladım ve kendi hazırlamış olduğum Gurur 3 Yaşında (kendim hazırlayıp, kestim biçtim ellerimle) etiketlerini kurdelaya iğne ile diktim.(çok belli olsun istemedim o yüzden en ince iğne ile dikmeyi tercih ettim)
5-Rulo kağıtların içinde PİNO'dan kes yapıştır aktiviteleri var. Çocuklar evde yapsın diye içine de küçük notlar yazdım Gurur adına. Yine Kurdela ile bağlayıp Üzerine kendim hazırladığım etiketleri silikon ile yapıştırdım. Kadehlerimizin içinde şekerlemeler ve çikolatalar var. Onlarıda vazgeçilmez süsleme unsurum olan kurdela ve uğur böcekleri ile süsledim ve yerleştirdim

6-Gurur kurabiyelerimiz, UMİZOOMİ karakterli doğum günü pastamız ve partimize hıoşgeldiniz. Gurur'un en beğendiği pastasıydı. Çünkü Umizoomi çok sevdiğimiz çizgi film karakterleri. İzleyenler bilir Matemetik güçlerini kullanıyorlar. Hiç bu karakterlerin pastada olacağını düşünmemişti Gurur, gördüğünde çok şaşırdı ve bayıldı...Hala ister durur o kadar yani...

Tabi ben doğum gününde herşeyi son ana bırakmış ama bir gecede herşeyi halletmiş olmanın gururuyla salınıp durdum doğum gününde. Gurur bizden Çöp Arabası,İnşaat Kepçesi ve İtfaiye Arabası istemişti. 3 tane arabayı biraz fazla buldum çöp arabası ve kepçe almayı uygun gördük babasıyla. Çöp arabası üç yaş için biraz fazlaydı ama dünyayı kasıp kavuran Trash Pack çöp arabasından aldım.   http://www.youtube.com/watch?v=7XV8WfDAdYA izleyin görün çok güzel mikropları var değişik oyunlar oynayabiliyorsun.Çöp çetesi falan kuruyorsun. Bizim oğlanın aklı şimdilik çete kurmaya yetmiyor ama çok beğendi. İnşaat Kepçemizde Kıng marka uzaktan kumandalı.Herşeyin iyisini aldık yani..))))
Niteki kalabalık ve eğlenceli güzel geçen bir doğum günümüz oldu.
 3 yaşımızda olduk..BÜYÜDÜK BİZ KOCAMAN ADAM OLDUK....
NİCE YILLARA BİRİCİK OĞLUM..ALLAHIM HER SENEMİZİ SAĞLIKLA HUZURLA KUTLAMAK NASİP ETSİN...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder