3 Ocak 2013 Perşembe

HOŞGELDİN 2013....

Hepimize hoşgeldin 2013...




Yılbaşı gününden 1 gün önce yani pazar günü Gurur'un en sevdiği arkadaşı Alya'nın annesi Sevgili Özlem çocuklar için yılbaşı eğlencesi tartip etti. Sağolsun çok güzel yemekler hazırlamış bize, Yılbaşı ağacımız, çocuklarımızın elinde müzik aletleri yedik içtik, oynadık...Bide Yılbaşı pastamız vardı. Çocuklar mum üfledi, eğlendi...   
Sevgili Arkadaşım Özlem; şahsen ben düşünemediğim için kızdım kendime ama herşey çok güzeldi ve çok güzel hazırlanmıştın..Her ne kadar bizim çocuklar sonlara doğru cıvıtsada amacına ulaşmıştı.Teşekkür Ederiz Özlemciğim.....

Yılbaşı gününün diğer günlerden pek bir farkı yoktu tüm gün işe gidince.Yine herzamanki gibi herşeyi son ana bırakmış olmanın huzursuzluğunda akşam iş çıkışı alacaklarımız aldık.(pasta ve Gurur'a Noel Babanın getireceği El Feneri hediyesi ) Hemen iş çıkışı hallettim bunları ama can sıkıcı bir gün geçirdik eşim ve ben.Çok canım sıkkındı ve bütün enerjim gitti.Gurur anlamasın üzülmesin diye pastamızı kestik alkışladık ama keyifsiz bir şekilde. Gurur'u hemen yatırmayalım diye konuşmuştuk ama fazla dayanamadı kuzum. 9 gibi uyuttum ve odaya geldiğimde epey bir süre tek kelime konuşmadık. Fazla agresif tavırları yüzünden haklı olduğu yerde haksız duruma düşüyor. Ama yapısı böyle galiba, o kadar konuşuyorum yine bildiğini yapıyor adam.
Boşuna dememiş büyüklerimiz can çıkar huy çıkmaz diye..Yine gece 12 olduğunda kalktık sarıldık öpüştük ve 2013 e hoşgeldin dedik.
Hoşgeldi 2013 hayatımıza...Çok şükür fazla üzmedi bizi 2012 sende üzme bizi...
ÖNCE SAĞLIK, SONRA HUZUR,SONRA BİRAZ PARA...))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder