26 Aralık 2012 Çarşamba

BURUN TIKANIKLIĞI....


Geçen sene hiç civarımıza uğramayan burun tıkanıklığı ve grip bu kış erkenden kapımızı çaldı ve nedense gitmek nedir bilmedi.:((
Yaklaşık 1,5 ay önce geçirilen ve hafif atlatılan grip ve sonrasında kalan burun tıkanıklığı. Eylül ayında Samsun Tıp fakültesi Çocuk alerjiye randevumuza gidip ilaçlarımızı kullandığımız halde nedense bir gelince geçiremiyoruz burun tıkanıklığını.Denemediğim hiçbirşey kalmadı..Artık doktor kadar oldum bu konuda.Ama şunu öğrendim ki burun tıkanıklığının kesin bir çözümü yok.Yani şu damlayı veya spreyi sık geçer bile diyemiyor doktorlar. Sürekli serum fizyolojik yaptığım halde 1,5 aydır ağzı açık uyumaktan (öyle tahmin ediyorum) dün öğleden sonra 39 larda ateş ve boğaz enfeksiyonu..iyice kızarmış boğazı yavrun yutkunmakta da güçlük çekiyor..Doktorumuzu aradık ve antibiyotik başladık (istemeye istemeye). İnşaallah ateşi bir-iki gün içinde kontrol altına alırız ve yavrum rahat eder.
Tabi bunun yanında oğlumun nazı bana tarif edilemez..
-Anne ben hasta
-Anne ben hasta
Birde bu sabah evden çıkmadan oğlum ağzını açta boğazına bakayım dedim.
-Anne sen dokdok değil, sen Berna Ak.

Yani sabah sabah epey güldürdü beni ama hasta hasta oğlumu Gül Annesine taşıyıp benim işe gelmem işin en üzücü ve can sıkıcı tarafı. Hep aklım oğlumda kaldı ama napalım yine de şükürler olsun...

Bu arada çok güzel bir doğum günü geçirdik en yakın zamanda geliyor yazım ve resimler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder