19 Şubat 2015 Perşembe

OĞULA 5 YAŞ MEKTUBU


5 koca sene geçirdik seninle...En önemlisi Allahıma şükürler olsun ki sağlıkla sıhhatle...Gözlerimin önünde minicik bir bebeğin adam oluşunu izliyorum...Ve sana yemin ediyorum ki gözlerimle seni görebildiğim için, ellerimle sana dokunabildiğim için, bütün bedenimle yanında olduğum için, Yüce Rabbim bana bu hazları yaşattığı binlerce kere şükrediyorum...
Artık sana çocuk gibi davranamıyorum, seni kandıramıyorum...Çünkü 5 yaşında olmana rağmen çocuk olmana rağmen sana çocuk gibi davranmak haksızlık olur...Konuşmalarınla, mantıklı isteklerinle, laf dinlemenle, doğruyu yanlışı ayırt etmenle ve mızmızlık etmemenle, şımarık bir çocuk olmamanla, söylediğim hiçbir şeye itiraz etmemenle sen çocuk gibi davranılmayı haketmiyorsun...Ana oğuluz biz senle...Birlikte sohbet ediyoruz, markete gidip neye ihtiyacımız var diye konuşup alışveriş yapıyoruz, kırtasiyeye gidip eksiklerimizi alıyoruz ve ben hiç liste yapmıyorum. Çünkü sen neyin eksikse söylüyorsun ne fazla ne eksik, neye ihtiyacın varsa..Kitapçıya gidip raflar arasında dolaşıp kitap seçiyorsun, fikirlerimi söylediğimde dinliyorsun..Ama bende senin fikirlerini dinliyorum.Pazara gidiyoruz sebze meyva seçiyoruz..Elmayı çok al Anne diyorsun çünkü ben elmayı çok seviyorum. Evde biraz işim olduğunda Gurur benim biraz işim var sen kendin oyna diyorum.Hiç itiraz etmeden oynuyorsun ama 1 saati geçtiyse anne ne zaman bitecek işin diye sabırsızlanıyorsun. Tüm bunları yaparken yanımda sanki arkadaşım var gibi ama ben senin arkadaşın olmak istemiyorum..Aramızda arkadaş ilişkisi olmasın.Ben senin Annen olmanın keyfini çıkarmak istiyorum..
Çok çok çokkk duygusalsın.Hiç istemediğim halde. Resimlerimize bakarken ağlıyorsun, dokunaklı bir film izlerken ağlıyorsun, üzülüyorsun, ağlayan birini görürsen hiç dayanamıyorsun, sürekli Anne seni üzdüm mü diye soruyorsun...Bana benzemişsin, bende çocukken böylemiydim bilmiyorum ama kendimi bildim bileli duygusallık, ince düşünme hat safhada...Kıracaklar seni, üzecekler sadece onun için korkuyorum..Ama belki yıllar değiştirir seni ...)))
Babanla ilişkin çok güzel ama sadece biraz daha fazla zaman geçirmeye ihtiyacın var. daha doğrusu hep beraber fazla zaman geçirmeye ihtiyacımız var.
Artık damak zevkin iyice oturdu. Genellikle sana yaptığım yemekleri itiraz etmeden yiyorsun. Hafta da bir kere dışarda pizza yada pide yiyorsun ama müthiş bir keyifle.Hala krep favorin.Sevdiğimiz ve sık gittiğimiz Şen Pastanesinde tavuklu mantarlı krep yemeye bayılıyorsun.
Her sene böyle keyifle, sağlıkla, mutlulukla yazayım mektupları inşaallah..Fazlasını istemiyorum eksiği olmasın yeter önümüzdeki yılların...Her evlat annesine özel, her evlat annesine güzel, iyki oğlumsun, iyki hayatımın ortasına oturdun hep orda kal.....Seni çok seviyorum.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder