4 Şubat 2015 Çarşamba

5 YAŞ DOĞUM GÜNÜ


Bu sene doğum gününü gününde yapamadık...2 hafta gecikmeyle yine sadece okulda kutladık. Ama hazırlıklarımız evde yapmış kadar oldu.. Gurur'un doğum gününü okulda yapmayı seviyorum çünkü tüm arkadaşları okulda...Öğretmenleri var...En yakın arkadaşımız Alya ve Sevgili Özlem de geldi. Keyifli bir doğum günü geçirdik. Doğum günü temamız Angry Birds ..Pastamızı, süslemelerimizi ve etiketlerimizi bu tema da yaptık..Yine tüm hazırlıkları son dakikaya bıraktım...




 

Ama yine de yetiştirdim. Burda resimler de olmayan bir de Gurur un arkadaşlarıyla tek tek öğretmeni resimlerini çekti ve onları fotoshop programı ile angry birds çerçevesi yaptırdım ve fotoğrafçıdan çıktısını alıp, her arkadaşı için hazırladığım hediye paketinin içine koydum.Her arkadaşının Gurur la çekilmiş bir resmi oldu ve bir çok veli de resimleri çocuklarının odalarının en güzel yerine koymuşlar.  

Bu sene inşaallah kilolu olarak son resmim olur, Gurur un 6 yaş doğum günün de üzerimdeki kilonun yarısını vermiş olarak resimlerde poz vermek istiyorum...


 Doğum Gününe kadar hep dilinde yanımda Ada oturacak diyordu...Doğum Gününde yanında oturan arkadaş en değerli arkadaş onların dünyasında...Bu aralar Ada en kıymetlimiz..En sevdiğimiz arkadaş...Çok belli olmamış ama papyonumuz da Angry Birds temalı...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder