28 Ocak 2014 Salı

PARKİNG LOT GAME VE LANGIRT...

Bu hafta sonu Gurur'la kendimizi aştık..Kendimizi aştık diyorum çünkü hafta sonları son zamanlarda aktivite yapmaya fırsatımız olmuyordu.Bu hafta uzun zamandan beri yapmak istediğim langırt oyunumuz vardı.Gurur tv de görmüştü ve benden istiyordu. Burda da 2-3 tane baktım ama fiyatlarına göre çok vasattı. Yabancı bir sitede görmüştüm tam olarak bizim yaptığımız gibi değildi ama bizde yaptık birşeyler. Gurur'un bu kadar eğleneceğini bilseydim bu kadar beklemez mutlaka yapardım.oynarken müthiş heyecanlıydı, kahkahalar içinde oynadık.Ama bir eksiğimi buldu. Hakemimiz eksikmiş. Doğru haklı:))) Biz bunu yaptık ama en kısa zamanda Samsuna gittiğimizde ona güzel birşey alıcam...Son zamanlarda yaptığımız en eğlenceli aktiviteydi. Ayakkabı kutusu-pipet ve bir masa tenisi topu yeterli..






 Kreşte 3-4 tane rengin ingilizcesini biliyor. Bende hem pekiştirmek ve hemde oturarak birşeyler yapmak için happybrownhouse.com sitesinden Parking lot game oyunu..İngilizce renkleri,  geometrik şekilleri ve sayıları öğretmek için hem eğlenceli hemde keyifli bir oyun.Biz önce renkler üzerinde çalıştık..Renkleri iyice pekiştirince geometrik şekillere geçicez.Arabalarla oynandığı için Gurur'da çok keyif alarak ve sıkılmadan oynuyor. Oynuyor derken oynuyoruz. Zar atıyoruz gelen rengin İngilizcesini söyleyerek arabamızı park ediyoruz.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder