26 Kasım 2013 Salı

1. GELENEKSEL AKIN KİDS ACADEMY ÖĞRETMENLER GÜNÜ PARTİSİ.....

İlk öğretmenler günümüz. O yüzden çok heyecanlıydım...Kreşte de günün anlam ve önemi ile ilgili bilgiler yeterince verilmiş. Günlerdir aklımda ne yapsak o gün diye..Hep birlikte kahvaltı etmek geldi aklıma. Bütün veliler, çocuklar, öğretmenlerimiz...Açık alan bir yerde. tam ben bunları düşünürken Ülgen Hanım (Battal'ın Annesi) aradı.Öğretmenler Günü için yerel bir gazeteye Öğretmenler Günü kutlaması için ilan vermek fikrinden bahsetti. Bende Pazar günü hep beraber kahvaltı yapalım dedim ve fikirlerimizi karşılıklı kabul gördü.

Bu Yerel Gazeteye verdiğimiz ilan.Gazetenin 2. sayfasında çıktı..Öğretmenlerimiz de çok mutlu oldu.Ülgen Hanım, ben ve öğretmenlerimiz bütün velilere ulaşıp Pazar günü kahvaltıyı söyledik.
Pazar sabahı kahvaltıya gideceğimiz zaman Gurur çok heyecanlıydı.Demirkollar Aile Kampını seçtik kahvaltı için, çünkü yeşillikler içinde, önü çimen..Erken gidenlerdendik ama kısa süre içinde herkes toplandı. Önce çocukları doyurup, Emin Hocaları ile birlikte saldık çimene.Emin Hocaları bir tane. Sadece benim oğlum çok seviyor diye düşünüyordum ama gördüm ki tüm çocuklar Emin Hoca hastası. Müthiş bir iletişim, bayıldım, hayran kaldım. Emin Hoca sayesinde bizde bayanlarla rahat rahat kahvaltımızı edip sohbet etme imkanı bulduk.Havanın yazdan kalma bir gün olması bizler için büyük şanstı. Deli gibi koştular Emin Hocaları ile, top oynadılar, kucaklaştılar. 










Esra Öğretmen ve kendi kızı...

Özlem Öğretmen...

Veeeee Emin Hoca...(Çok kıymetli)


O gün Gurur'un ve diğer çocukların öğretmenlerine olan sevgisini ve öğretmenlerinin onlara duyduğu sevgiyi görünce bir kez daha çok doğru bir karar verdiğimi anladım. Umarım yolları açık olur ve hep bizimle olurlar.Gerçekten öğretmenlerimizin hepsi birbirinden değerli...Çok doğru yoldalar....
Seneye inşaallah 2. Geleneksel Partimiz de yine buluşuruz...
    

1 yorum:

  1. Canım,ne güzel bir gün organize etmişsiniz, mekanda harika, deniz, yeşillik ve siz :) Nice kutlamaları olsun inşallah :) sevgiler...

    YanıtlaSil