28 Ekim 2013 Pazartesi

YİNE Mİ BURUN AKINTISI.....

Gurur'u en son Samsun 19 Mayıs Ünv. Çocuk Alerji Bölümüne (Prof.Dr. Recep SANCAK)  doktor kontrolüne götüreli nerdeyse 2 hafta olmasına rağmen yine 2-3 gündür koyu yeşil kıvamlı burun akıntısı aynı zamanda burun tıkanıklığı baş göstermeye başladı. Yine boğaz kurumaları, zor nefes alma, iştahsızlık falan filan. 2013 nisan ayında başlayan yeşil koyu kıvamlı sümük ilaç kullanmadığımız zaman hep devam etti, ilaç kullanınca geçti. Doktor kontrolümüzde sinüzit ve geniz eti ne baktırdık. Sinüzit çıkmadı ama geniz eti çok büyük çıktı. Recep Hoca geniz etinin alınması gerektiğini söyledi. Fakat yeni ilaçlara başlayalım Ocak ayına kadar bekleyelim dedi ki ben çok umutluydum düzelecek diye. 2 hafta sonra ilaç kullanmamıza rağmen yine başladı şikayetler. Ve bize tekrar Samsun yolları gözüktü. Bu sefer başka bir kulak burun boğazcıya da götürüp fikrini alıp, eğer geniz etini aldırmak çözümse ameliyat olacak Gurur gibi görünüyor. Çünkü bitmek nedir bilmeyen geniz akıntısı ve ben artık düşünüyorum ki Gurur bunu hastalık olarak görmüyor, normali böyle zannediyor çocuk çünkü doğduğundan beri geniz akıntısı ve burun tıkanıklığı yaşıyor. Belki o yüzden günlük hayatına normal devam ediyor. Fakat yine de sıkıntıda..Benimle birlikte evde olduğu zaman sık sık temizleyip, sümkürtüp burnunu açık tutmaya özen gösteriyorum ama kreşte tabi böyle olmuyor ister istemez.Ve eve geldiğinde iyice sinüsleri tıkanmış, burnu dolmuş oluyor. hemen serum fizyoljik ile açıp otribebe ile çektiriyorum.Cold Mix damlatıyorum yakasına biraz rahatlamış oluyor. Ama 1-2 saat sonra tekrar tıkanmaya başlıyor tabi.  Nitekim burun tıkanıklığından ve koyu yeşil akıntıdan dolayı biraz sıkıntılı günler geçiriyoruz ama bu sefer kontrolümüzde inşaallah doktor bey bir çözüm yolu söyleyecek.
Birde uyguladığımız bitkisel çözümlerimiz var. iyi geldiğine inandığım. Sadece bitkisel yolları tercih etmiyorum.doktor kontrolü ile birlikte tedbir almak daha içimi rahatlatıyor.1 yaşından beri sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı keçi boynuzu pekmezi. diğer pekmezlerden de veriyorum ama kahvaltıda portakal suyu ile vermeyi tercih ediyorum. kışları akşam yatmadan önce bal-zencefil-limon karışımı.Grip olamaya başladığını anladığım andan itibaren Umca  damla.her kış bir şişe İmmuzinc yada bağışıklık güçlendirici bir şurup. Sebze meyva ağırlıklı bir beslenme ama yaşı büyüdükçe sebze yedirmek daha da zorlaşıyor.Dışarıdan paketli ürünlerden fazla yedirmemeye çalışıyorum. haftada 2-3 kere Kinder çikolata. Çok çok nadir bisküvi (eline bir yerden geçtiyse)....Şimdi heyecanla doktora gidip bir yol izleyeceğimizi merak ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder