21 Ekim 2013 Pazartesi

BAYRAM TATİLİ ..

Kurban Bayramı tatili dokuz gün. Tabiy ki benim gibi çalışan anneler için çığlıklar atacak bir durum. Geçen bayram tatili sıkıntı, karmaşık düşüncelerle geçmişti. Bu bayram için hayallerim büyüktü.Aslında ameliyat sonrası hayallerim büyüktü.Artık hiçbirşeyi kafama takmayacaktım. Sağlık konusunda vesvese yapmayacaktım. Daha sağlıklı beslenmeye dikkat edecektim. Bitkisel kürler uygulayacaktım.En önemli bendim ve ben iyi olursam çocuğumu büyütebilirdim. Daha çok gezip, daha çok para harcayacaktım falan falan falan...
Tabi ameliyat bitti, acıları geçti yine eski kendim oldum ben. Kimseyi üzmemek adına kendimi üzmeye, çocuğum ve eşim odaklı olmaya devam ettim. Ediyorum. (kişisel eleştiri)
Bayramın ilk günü evdeki bayramlaşma faslından sonra değişiklik yaptık, iki tane koskoca insan kavga faslı yaptık. Bayram bayram oğlumu üzdük ilk defa bu kadar yüksek sesli bir kavgaya tanık oldu. Ders oldu inşaallah bize olmayacak bi daha...
Kayınvalideme ve birkaç büyüğe gittik. Daha sonrası ailecek gezmece. Allahtan hava güzeldi..Gurur benimle ve babasıyla gezmenin keyfini çıkardı.  Bol bol parka gittik, yemek yedik..
Bayram başlamadan Pazar günü mis gibi bir hava vardı. Yelken Kulübüne gittik Gurur la. Yelken yarışları vardı bizde kum-deniz-güneş üçleminde oynarız diye düşündük. İyiki de düşünmüşüz. Gurur akşama kadar oynadı.Ayakkabılarını ve çoraplarını çıkarttık. Ayaklarını denize soktu.Kumlarda oynadı. Sanki yaz günü gibiydi...





  Birde bayram kıyafetlerimize değinmeden geçemicem. Samsuna gittiğimizde H&M den fıstık yeşili pantolon almıştım. Üzerine beyaz gömlekle giydi. Çok yakışıklı oldu bitanem...
Tatilin sonuna doğru geldiğimizde Gurur anlamaya başladı ve hep aynı soru. Anne tatil var mı?
Bende az kaldı oğlum dediğimde. --Anneeeee az kalmasın...daha çok olsun.....))))))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder