5 Şubat 2013 Salı

SAYILARLA BOĞUŞUYORUZ...



Bu ay hala sayı çalışmalarımız devam ediyor. Araya yine renkler ve beden oyunları serpiştiriyoruz ama genelde sayılar ana temamız.
Üsteki 2 resimi http://www.k-5mathteachingresources.com/kindergarten-math-activities.html sitesinden aldım, PVC ile kaplattım ve kestim. İlk önce itfaiye arabası olanı verdim eline kafasına göre baktı yapmaya çalıştı, sonra birlikte amacını ve yapılış şeklini gösterdim. aslında bu tür aktivitelere çok fazla meraklı bir oğlum yok ama elimden geldiğince dikkat seviyesini yükseltmeye çalışıyorum. Taksi resmi olanı ise henüz vermedim eline itfaiye arabasından bıkınca değişiklik olsun diye vericem.
En alttaki resim ise bir aktivite kitabımızdan uydurmasyonla yapılmış bir aktivite. Küçük sarı kutuların üzerine rakamları ayrı yapıştırdım ve bir fotokopi aldım.sonra ikisinide PVC ile kapladım ve kestim. Bunları eşlendirme kartları olarak kullanıyoruz. Şuanda bu faaliyetlerde dikkat süremiz 10 dk...Sonrasında tutmak mümkün değil.
3 yaşındaki çocuk da oturup bir saat matematik çalışacak hali yokya....
Sevgiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder