15 Ocak 2013 Salı

PEPE'DEN HATIRA KALDI....NENEEEE...

Aslında biz Pepe izlemeyi bırakalı nerdeyse 6 ay kadar oldu. En son Pepe gibi küsmeye başlayınca ve bu durum sık sık olmaya başlayınca Pepe izlemeyi bıraktırdım. Gül Annesine de söyledim ama izliyor mu orada bana karanlık.Sorarsam izlemiyor. Ama izlemediğini düşünüyorum çünkü Pepe gibi davranmayı bıraktı. Fakat bazı etkileri sürmüyor değil. Gurur geç konuşan bir çocuk olduğu için galiba Babaanne demek ona zor geldi ve hemen Pepe gibi "Nene" demeye başladı.Ne kadar üstelesemde "babaanne" dedirtemedim.Galiba bu NENE olayı daha uzun sürecek gibi gözüküyor.Çünkü kolayına geldi ve devam ettirdi. Televizyonun çocuklar üzerinde kalıcı etkiler yarattığını da direk gözlemlemiş oldum.
Bu cumartesi günü epey bir hareketli geçti. Henüz kendi evimiz olmadığı için Gurur'un da bir odası yok. Ama çok geniş bir oturma salonum var, önümüzde Karadeniz alabildiğince, arada hiçbir engel yok. Odanın bir bölümünü Gurur'un oyuncaklarını düzenleyerek Gurur'un tabiri ile ona ev yaptık. Kayınvalidemde bendeydi, 1-2 saat kargaşadan sonra olayı halletik ve Gurur'un küçük bir evi oldu...O gün Gurur'un Nene deme olayına ne kadar alıştığını farkettim.Ama üstelemiyorum ne derse desin...)))
Pazar günü ise oğlumun biricik arkadaşı Alya'mızın doğum günüydü. Alya'nın ilk doğum gününe gittiğimizde Gurur 20 günlük falandı.Hatta ilk gezme olarak dışarı çıkmamızdı. Alya ile Gurur'un arasında 1 yaş var.Prensestir Alya mız..Narin,güzel, mis gibi bir kız çocuğu. Çok güzel planlarım vardı hatta doğum günü partisi için birşeyler hazırlayacaktım Alya'ya ama olmadı. Hafta sonu müthiş bir başağrısı çektim ve keyfim yoktu. Doğum gününde Gurur pek bir keyifli değildi. Alya nın odasına gitmedi, diğer arkadaşlarla oynamadı.Daha sonraları biraz açıldı ama yinede çok keyif almadı diyebilirim. Birebir oynamayı daha çok seviyor.Bende onun daha fazla sıkılmasını istemedim ve fazla oturamadan kalktım.Birkaç sene sonra doğum günlerinde arkadaşları ile daha keyifli olacaklarını sanıyorum.
Belki de Alya'yı çok sevdiği için kıskanıyordur bilemiyorum ki o küçücük beyninden neler geçiyor..  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder