9 Ekim 2013 Çarşamba

YENİ OKULUMUZ AKIN KİDS ACADEMY...

 Ameliyatımdan sonraki bir aylık süreçte Gurur la evdeydik..1-2 kere hastalandı ateşi çıktı, 1 kere antibiyotik kullanmak zorunda kaldık derken benim raporun bitmesine yakın İlimizde ingilizce eğitim veren yeni ir kreşin açıldığını duydum. Hemen Gurur'la bakmaya gittik. Genelde İlimizde diğer özel okullarda Lise mezunu eğitimciler varken, bu okulda herkesin üniversite mezunu ve profesyonel olması çok hoşuma gitti. Genç ama ne yaptığını bilen bir ekip vardı karşımda. Akşam evde babasıyla da gerekli konuşmaları yaptıktan sonra Gurur'un okulunu değiştirmeye karar verdik. Gurur da beğenmişti okulu. Ben işe başladım ve Gurur okula başladı. Çok şükür çok sevdi Gurur okulunu.İngilizce eğitim vereceklerini söylediklerinde çok umutlu değildim ama Gurur eve gelip, red-blue gibi renkleri söylemeye başlayınca gerçekten şaşırdım.
Evet Gurur İngilizce öğreniyordu artık red (kırmızı)- blue (mavi) bildiği kelimeler. Mavi birşey gördüğünde It is Blue diyor. İlk öğrendiği kelime Sky is blue.
Ben bu kadar çabuk öğreneceğini düşünmemiştim aslında ama bu gidişten oldukça memnunum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder