28 Ekim 2013 Pazartesi

TURŞUCU GELDİ HANIMMM....

Bayramdan sonra havaların açması ile birlikte evdeki faaliyetlerimize ara verip her boşlukta soluğu dışarıda aldık. Parka gittik, çimenlerde yattık yuvarlandık, deniz kenarında bol oksijenli saatler geçirdik. Aslında sırada bekleyen bir sürü aktivite olmasına rağmen ağırdan alıyorum. Tabi bunda Gurur'un kreşe gitmesinin ve orada yaptıkları birbirinden güzel aktivitelerin rolü var. Biz evde daha çok futbol, karate tarzı hareketli oyunlar oynamayı tercih ediyoruz. Kreşte yaptıkları aktiviteler çok hoşuma gidiyor. Kreşini değiştirip Akın Kids Academy'e verirken çok umutluydum ve gerçekten umutlarımı boşa çıkarmadılar.Tamamen çocuk odaklı bir eğitim anlayışı..Bir kalite var belli. Çok hoşuma giden çalışmalardan biri kreşte turşu kurmayı öğrenip, okulun kurdukları turşuları bizlere göndermeleriydi. daha sonra turşu olunca ev ödevimizdi. Konuştuk turşu üzerine, nelerden yapılır nasıl yapılır.
Ben bunu Gurur' a zihin haritası yoluyla anlatmayı tercih ettim. Zihin haritası çok sevdiğim bir çalışma, çocuklar içinde daha anlaşılır bir çalışma...

Şimdiye kadar favori çalışmalar arasında büyüteçle yaprak incelemeleri, birde salyangozları var besleyip bakıyorlar, geçenlerde kreşin paylaştığı resimlerin arasında BoBo diye salyangozun yavrusu var. Gerçekten olma mı, sonradan olma mı bilmiyorum. Fakat bildiğim bir gerçek var ki, sadece Gurur değil, bütün çocuklar çok keyifli...




Dün uzun zamandan sonra havanın güzel olmasından da kaynaklı piknik yapmaya gittik. Arkadaşımız İlknur ve oğlu Cem ve bizim çekirdek aile. Hamsi ızgara menümüz. Gurur'un yemek olayı ile hiç ilgisi yoktu ama elinde çubuk, ayağında top gezindi durdu...Çok seviyor doğayı yeşili, çimeni doya doya oynadı.. Bizde arkadaşımla resim çekindik ama oğlumu hiç çekmemişim...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder