27 Mayıs 2013 Pazartesi

ÜRTİKERLE TANIŞTIK...

23 Mayıs 2013 günü akşamı Gurur'u okuldan almaya gittiğimde beni görünce oğlumun yüzünde ağlamaklı bir bakış, gözleri doldu..Çok üzüldüm neyin var oğlum dedim bir şey demedi. Öğretmenine sorucam ama tabiy ki akşam saati bütün çocuklar çıkış telaşında. Ayakkabılarını giydirirken bacaklarında kızarıklar gördüm, oğlum ne oldu dedim çocuk vurdu dedi daha da bir üzüldüm ve sinirlendim çünkü epey bir kızarıklık var nasıl buna müsaade edilir dedim. Gurur'u arabaya bindirdiğimde kızarıklıkların kalçasına doğru yayıldığını gördüğümde bunun vurma işi olmadığını ve bir sıkıntı olduğunu anladım. Önce okul yetkililerine ve öğretmenine gösterdim onlarda şaşırdılar. Hemen alıp acile gittim, acile gidene kadar kızarıklıklar epey sönmüştü. Doktor da fazla bakmadan bir alerji şurubu ve krem verdi. Eve geldik şurubumuzu içtik, kremimizi sürdük tam yatağımıza giderken ayaklardan başlayan kaşıntı ile tüm vücuduna yayılan tekrar bir kabartı. Ben internetten hemen şikayetlere ve görüntüsüne bakarak ürtiker teşhisi koydum ama yeniden hemen acile götürdük doktor sönmeden baksın diye. Doktor baktı ve serumun içine ilaç katıp serum vermemiz gerektiğini söyledi. Ben en çok damar yolunun bulunamamasından korkarken çok şükür hemşire hemen damar yolunu buldu ve serumumuz takıldı. yarım saat içinde serum bitti doktor çıkabileceğimizi söyledi ve geldik. Hemen duşumuzu aldık ve sorunsuzca uyudu oğlum. ve bir daha çıkmadı. İnşaallah bir daha çıkmaz gerçekten kaşıntısı kötü.



  

3 yorum:

  1. Hem sana hemde Gurur a çok geçmiş olsun Berna cım,Allah tekrarını göstermesin,biz neyse de, yavrularımız rahatsızlandığında neler hissettiğimizi Allah bilir.
    sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
  2. telefon numaramı yazamadım,çünkü yazdığım yorum hemen yayınlanıyor :(
    lütfen sen benim bloga numaranı yaz canım,ben seni arayıp numaramı vereyim :)
    görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  3. tamam ferdacığım ben bloğuna numaranı bırakırım.Görüşürüz..

    YanıtlaSil