23 Ekim 2012 Salı

YAŞASIN CÜMLE KURUYORUZ ARTIK....

Çok keyifliyiz son bir haftadır..Eşim ve ben Gurur'un söylediği cümlelere ve kelimelere şaşırarak geçiriyoruz günlerimizi...Gurur çok erken konuşmadı. hatta son bir iki haftaya kadar söylediği kelimeler hep bildiğimiz kelimelerdi.En fazla iki kelimeyi yanyana getirirdi ve ben ilk zamanlar epey bir telaşlanmıştım.Sonraları izlenimlerim ve araştırmalarım sonucu oğlumun erken konuşmayacağına karar verdim ve hiç zorlamadım. cevap vermeyeceğini yada veremeyeceğini bildiğim halde sürekli sohbet ettik oğlumla...
Ama bir haftadır sohbet ediyoruz oğlumla.. nasıl şaşırıyorum söylediği kelimelere hemen eşimi arayıp bana Gurur "korsan" dedi. mesela bir marketin oyun salonuna götürdüm "küçük çocuk var girmem " dedi. Nasıl şaşkın şaşkın bakıyorum nasıl şaşırıyorum anlatamammm. Konuşuyor artık benim oğlummm...Sohbet ederken cevap veriyor bana. Çok keyifliiiii :))))
Bu hafta sonunu da güzel geçirdik bol bol gezdik fakat şunu farkettim benim oğlum denizi ve deniz ekipmanlarını çok seviyor. Babasına benzemiş deniz aşığı bir babası var. Tabi bunda 3 tarafı denizlerle çevrili bir ilde yaşamış olmanın verdiği güzellik te var.





Pazar günü tekneye bindiler babasıyla..Nasıl mutlular.Gurur'u bıraksak saatlerce çıkmaz o tekneden, sağını solunu kurcalar, ne var ne yok herşeye bakar...Biz ailecek denizi çok seviyoruz ve çok şanslıyız ki böyle güzel bir ilde yaşıyoruz. Kıyıdan adım atıyoruz ve tekneye biniyoruz kimin olduğu hiç önemli değil, kimse birşey demez. Binersin oturursun bakarsın çocuğunu oynatırsın..İnşallah oğlum büyüdüğünde bu güzel şehir değerlerinden birşey kaybetmez....Sevgiyleeee.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder